גננות ומורות יקרות,
אני שמחה לשתף אתכם בחוברת פעילויות לטיפוח ועידוד המודעות הפונולוגית, שנכתבה למען תלמידי גן חובה, תלמידים העולים לכיתה א' ותלמידים העולים לכיתה ב' המתקשים ברכישת המיומנויות הפונולוגיות הדרושות לרכישת הקריאה.
בחוברת זו, נכללו פעילויות רבות הבנויות על פי שלבי רכישת המודעות הפונולוגית: זיהוי צליל פותח/סוגר; חלוקה לצלילים; אנליזה/סינתזה; השמטת צלילים; זכרון שמיעתי וחריזה.
כל פעילות כוללת מדריך למורה הכתוב בחלק ההערות וכן המלצות ופעילויות נוספות סביב אותם עזרים חזותיים.
חוברת פעילויות זו יכולה להתאים גם לתלמידים הלומדים בבית.
אני מקווה שבעזרת פעילויות אלה יגיעו התלמידים הצעירים בבית ובכיתה, להישגים שיאפשרו להם לרכוש את הקריאה במהירות.
תגובות
הוסף רשומת תגובה